Indywidualizacja pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych - uczeń z trudnościami w uczeniu się  w szkole podstawowej - rozpoznawanie ryzyka dysleksji,  uczeń ze specyficznymi trudnościami  w uczeniu się matematyki, uczniowie z problemami w nauce - planowanie przez zespół pomocy psychologiczno-pedagogicznej i ewaluacja podejmowanych dzialań  nauczycieli
 
Cel  szkolenia:
    - Wykorzystanie informacji zawartych w opiniach Poradni Psychologiczno -Pedagogicznych do planowania działań w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej
 
    - Rozpoznanie indywidualnych potrzeb ucznia z trudnościami w nauce- symptomy zaburzeń funkcji  poznawczych i motorycznych
 
    - Rozpoznawanie ryzyka dysleksji i specyficznych trudności w uczeniu się matematyki
 
    - Planowanie pomocy dla ucznia o specjalnych potrzebach indywidualizacja, metody pracy dostosowanie środowiska zewnętrznego 
 
    - Planowanie ewaluacji podejmowanych działań
 
Adresaci:
szkolenie skierowane jest do:
    - rady pedagogiczna szkoły podstawowej - grupa do 30 osób, czas realizacji – 5 godz
 
    - nauczycieli szkoły podstawowej - forma warsztatowa - grupa do 25 osób, czas realizacji - 2 spotkania po 4 godz
 
Efekty, korzyści:
Uczestnik nabywa umiejętność
    - korzystania z informacji zawartych w opiniach Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych
 
    - rozpoznawania symptomów zaburzeń
 
    - prawidłowego, zgodnego z aktualnymi potrzebami rozwojowymi dziecka planowania procesu kształcenia oraz usprawniania zaburzeń rozwojowych ucznia z trudnościami w uczeniu się  w  szkole podstawowej 
 
Cena szkolenia do uzgodnienia i zależy od zakresu usługi.
Bliższe informacje pod numerem tel. 881 041 038 w godzinach 9.00 - 16.00 lub pod adresem sekretariat@dialogplus.pl