Indywidualizacja pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych - uczeń z trudnościami w uczeniu się w gimnazjum - planowanie przez zespół pomocy psychologiczno-pedagogicznej i ewaluacja podejmowanych działań nauczycieli
Cel szkolenia:
- Wykorzystanie informacji zawartych w opiniach Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych do planowania działań w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- Rozpoznanie indywidualnych potrzeb ucznia z trudnościami w nauce - symptomy zaburzeń funkcji poznawczych i percepcyjno-motorycznych
- Organizacja pracy na lekcji i planowanie pomocy psychologicznej dla ucznia - formy, metody, warunki zewnętrzne, konieczność współpracy z rodzicami ucznia
- Ewaluacja podejmowanych działań i ewentualne modyfikacje w tym zakresie.
Adresaci:
szkolenie skierowane jest:
- do nauczycieli gimnazjum - forma warsztatowa, grupa do 25 osób, czas realizacji: 2 spotkania po 4 godz.
- rady pedagogicznej gimnazjum - grupa do 30 osób, czas realizacji - 5 godz.
Efekty , korzyści
uczestnik nabywa umiejętność
- Rozpoznania w zespole klasowym ucznia ze specjalnymi potrzebami w zakresie trudności w uczeniu się
- Zaplanowania działań w zakresie pomocy uczniowi z dysleksją i innymi specyficznymi trudnościami w nauce.
- Wypełniania dokumentacji ucznia, dla którego organizuje się pomoc psychologiczno-pedagogiczną
Cena szkolenia do uzgodnienia i zależy od zakresu usługi.
Bliższe informacje pod numerem tel. 881 041 038 w godzinach 9.00 - 16.00 lub pod adresem sekretariat@dialogplus.pl