Indywidualizacja pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych - uczeń z trudnościami w uczeniu się w szkole podstawowej - rozpoznawanie ryzyka dysleksji, uczeń ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki, uczniowie z problemami w nauce - planowanie przez zespół pomocy psychologiczno-pedagogicznej i ewaluacja podejmowanych dzialań nauczycieli
Cel szkolenia:
- Wykorzystanie informacji zawartych w opiniach Poradni Psychologiczno -Pedagogicznych do planowania działań w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- Rozpoznanie indywidualnych potrzeb ucznia z trudnościami w nauce- symptomy zaburzeń funkcji poznawczych i motorycznych
- Rozpoznawanie ryzyka dysleksji i specyficznych trudności w uczeniu się matematyki
- Planowanie pomocy dla ucznia o specjalnych potrzebach indywidualizacja, metody pracy dostosowanie środowiska zewnętrznego
- Planowanie ewaluacji podejmowanych działań
Adresaci:
szkolenie skierowane jest do:
- rady pedagogiczna szkoły podstawowej - grupa do 30 osób, czas realizacji – 5 godz
- nauczycieli szkoły podstawowej - forma warsztatowa - grupa do 25 osób, czas realizacji - 2 spotkania po 4 godz
Efekty, korzyści:
Uczestnik nabywa umiejętność
- korzystania z informacji zawartych w opiniach Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych
- rozpoznawania symptomów zaburzeń
- prawidłowego, zgodnego z aktualnymi potrzebami rozwojowymi dziecka planowania procesu kształcenia oraz usprawniania zaburzeń rozwojowych ucznia z trudnościami w uczeniu się w szkole podstawowej
Cena szkolenia do uzgodnienia i zależy od zakresu usługi.
Bliższe informacje pod numerem tel. 881 041 038 w godzinach 9.00 - 16.00 lub pod adresem sekretariat@dialogplus.pl