Indywidualizacja pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych - uczeń z ADHD - planowanie przez zespół pomocy psychologiczno-pedagogicznej i ewaluacja podejmowanych działań nauczycieli
Cel szkolenia:
- Specyfika funkcjonowania ucznia z ADHD w szkole
- Zapoznanie się z modelem pracy z uczniem z ADHD
- Organizacja pracy na lekcji i planowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla ucznia –warunki zewnętrzne, formy, metody i konieczność nawiązania współpracy z rodzicami ucznia – karta indywidualnych potrzeb ucznia oraz plan działań wspierających dla ucznia
- Ewaluacja podejmowanych działań i modyfikacje w zakresie realizacji zadań wynikających z zapewnienia pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla ucznia
Adresaci:
szkolenie skierowane jest do:
- nauczycieli szkoły podstawowej - forma warsztatowa - grupa do 25 osób, czas realizacji - 2 spotkania po 4 godz.
- rady pedagogicznej szkoły podstawowej - grupa do 30 osób, czas realizacji – 5 godz.
Efekty, korzyści:
Uczestnik nabywa umiejętność:
- Zapewnienia pomocy uczniowi z ADHD zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach
- Zaplanowania pracy z uczniem z ADHD, uwzględniając specyfikę zaburzeń występujących w zachowaniu i funkcjonowaniu ucznia z ADHD
Cena szkolenia do uzgodnienia i zależy od zakresu usługi.
Bliższe informacje pod numerem tel. 881 041 038 w godzinach 9.00 - 16.00 lub pod adresem sekretariat@dialogplus.pl