Indywidualizacja pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych - uczeń z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim - planowanie przez zespół pomocy psychologiczno-pedagogicznej i ewaluacja podejmowanych działań nauczycieli
Cel szkolenia:
- Planowania działań w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej - Trafne wykorzystanie informacji zawartych w orzeczeniu Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych
- Specyfika funkcjonowania ucznia z upośledzeniem umysłowym w szkole oraz symptomy zaburzeń w zakresie procesów poznawczych
- Organizacja pracy na lekcji i planowanie pomocy psychologicznej dla ucznia –warunki zewnętrzne, formy, metody i konieczność nawiązania współpracy z rodzicami ucznia – konstruowanie IPET dla ucznia przez zespół nauczycieli
- Ewaluacja podejmowanych działań i modyfikacje w zakresie realizacji założeń IPET
Adresaci:
Szkolenie skierowane jest do:
- nauczycieli gimnazjum - forma warsztatowa - grupa do 25 osób, czas realizacji - 2 spotkania po 4 godz.
- rady pedagogicznej gimnazjum - grupa do 30 osób czas realizacji – 5 godz.
- nauczycieli szkoły podstawowej - forma warsztatowa - grupa do 25 osób, czas realizacji - 2 spotkania po 4 godz.
- rady pedagogicznej szkoły podstawowej - grupa do 30 osób czas realizacji – 5 godz.
Efekty, korzyści
Uczestnik nabywa umiejętność
- Wykorzystania diagnozy i zaleceń zawartych w orzeczeniu Poradni Psychologiczno –Pedagogicznej do konstruowania IPET
- Krótkiej charakterystyki procesów poznawczych ucznia upośledzonego umysłowo w stopniu lekkim
- Dokonania wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia upośledzonego umysłowo w oparciu o informacje z orzeczenia, inną dokumentację ucznia, wybrane narzędzia do oceny poziomu percepcji słuchowej, percepcji wzrokowej, orientacji przestrzennej .
- Zaplanowania pracy z uczniem upośledzonym umysłowo z uwzględnieniem indywidualizacji
Cena szkolenia do uzgodnienia i zależy od zakresu usługi.
Bliższe informacje pod numerem tel. 881 041 038 w godzinach 9.00 - 16.00 lub pod adresem sekretariat@dialogplus.pl