strona główna

Brak banneru bo nie ma wtyczki.

Pobierz Player Adobe

Szkolenia dla firm

Profesjonalna obsługa klienta

Profesjonalna obsługa klienta jest nieodłącznym elementem i znakiem firmowym naszych czasów. Świadczy o postępie oraz kulturze zachowania i organizacji. Daje satysfakcję i przyjemność z kontaktu zarówno klientowi, jak i pracownikowi. Profesjonalna obsługa klienta jest skierowana nie tylko na dany moment, spotkanie, sprzedaż czy transakcję, ale również dzień po dniu buduje wizerunek firmy.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze standardami profesjonalnej obsługi klienta oraz metodami wprowadzania ich w życie przez ogół pracowników. Dopiero bowiem, gdy wszyscy pracownicy, z którymi klient miał kontakt – czy to planowy czy przypadkowy – potraktują go w przyjemny i fachowy sposób, obsługę można nazwać profesjonalną.

W programie:

  • Nawiązywanie kontaktu z klientem
  • Rozpoznawanie potrzeb klienta
  • Adekwatne reagowanie na zachowanie klienta
  • Sposoby postępowania z trudnymi klientami
  • Metody budowania trwałych relacji z klientami
  • Elementy istotne w kontakcie z klientem (wygląd zewnętrzny, głos, gestykulacja)
  • Typologia klientów
  • Sposoby prowadzenia profesjonalnych rozmów z klientami

Bezpośrednie korzyści:

  • Skuteczniejsze budowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • Satysfakcja klientów
  • Utrzymywanie trwałych relacji z klientami
  • Efektywne działanie organizacji - realizacja wyznaczonych celów
  • Zdobywanie nowych klientów (którzy dowiedzą się o firmie od wcześniej obsłużonych i zadowolonych klientów)