Sztuka dialogu, sztuka rozmawiania
Komunikacja, której zasadniczym elementem jest dialog, stanowi jedną z głównych form kontaktu między ludźmi i jest podstawą dobrego funkcjonowania każdej profesjonalnej firmy. Jakość dialogu, jaki przebiega między członkami organizacji, jest miarą wydajności, skuteczności, a także - co ważne – przyjemności pracy. W sposób oczywisty przekłada się na efekty jakie firma osiąga oraz na jej wizerunek w świecie zewnętrznym. Efektywna komunikacja jest warunkiem postępu, od którego już tylko krok do sukcesu.
Celem szkolenia jest rozwój kompetencji w prowadzeniu profesjonalnych i efektywnych rozmów z wszystkimi członkami oraz klientami firmy. Warsztat rozwija i doskonali umiejętności budowania relacji międzyludzkich opartych o wzajemny szacunek i odpowiedzialność w poszukiwaniu rozwiązań, z uwzględnieniem emocji, uczuć i różnic indywidualnych.
W programie:
Bezpośrednie korzyści: